Alfa Romeo 147 Club forum index Alfa Romeo 147 Club
Alfa Romeo 147 Club Forum

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 Terug naar de Alfa 147 Club websiteWebsite   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

belastingaangifte,

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Alfa Romeo 147 Club forum index -> Umore e vintage prosituti

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
gyssie66
Alfaholic
Alfaholic

Lidnummer: 718

BerichtGeplaatst: Do 29 Jul 2010, 21:00    Onderwerp: belastingaangifte, Reageer met quote

Hebben we hier op het forum nog wijze mannen die verstand van belastingzaken hebben,

Het volgende is het geval, in maart dit jaar hebben wij keurig netjes de boekhoudster op bezoek gehad die voor ons de belastingaangifte heeft gedaan (zou doen) omdat het die avond erg druk was op de website stelde ze voor om onze gegevens mee te nemen en het de volgende ochtend door te mailen.
We hebben later nog contact gehad en ze verzekerde ons dat alles goed doorgekomen was, 3 weken geleden hebben we opnieuw contact gehad omdat we nog niets terugontvangen hadden maar opnieuw werd ons verzekerd dat alles goed was. Ze had zelf ook nog niets ontvangen.

Gister een mooie blauwe enveloppe op de stoep met aanmaning en boete voor de nagelstudio van mijn meisje en vervolgens de boekhoudster maar eens gebeld, die is echter op vakantie naar Spanje en niet bereikbaar.

Zelf de belastingdienst gebeld en daar bleek dat wij ook prive geen aangifte hadden gedaan, via via vernomen dat onze boekhoudster bij de psych loopt en het niet meer ziet zitten, echter heeft zij nog wel al onze gegevens zit ze nog 14 daag in Spanje en kunnen we nu dus helemaal niets,

iemand advies??

frankie
Alfaholic
Alfaholic

Lidnummer: 082

BerichtGeplaatst: Do 29 Jul 2010, 21:30    Onderwerp: Reageer met quote

Gijs, gaat het alleen om de IB aangifte of ook BTW van de nagelstudio?

Mail me anders even over welke aangifte het gaat en wat er in de brief staat, het is namelijk nogal een verschil of het een herinnering is of een aanmaning.

Oh, wacht ik zie het al. Is aanmaning voor de Studio, dat is dan BTW naar ik aanneem.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
frankie
Alfaholic
Alfaholic

Lidnummer: 082

BerichtGeplaatst: Za 31 Jul 2010, 15:23    Onderwerp: Reageer met quote

Topic kan wel dicht denk Rolling Eyes Laughing

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Alfa Romeo 147 Club forum index -> Umore e vintage prosituti Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: