| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
 | tom20 Clublid |

|
Geplaatst: Ma 16 Mrt 2009, 18:37 Onderwerp: kilometer hoeveel? |
|
|
hey ik heb een vraag: als ik op me set knopje druk die aan me ruitewisser hendel zit druk, ken ik kijke hoeveel ik verbruik enzo, maar er staat ook van hoeveel km ik nog met me tank ken doen maar dan staan er stipjes in plaats van hoeveel km.
hoort dat, dat dat gewoon niet ken, of is er een manier dat dat wel moet kennen?
alvast bedankt gr. Tom
|
|
| Naar boven |
|
 |
 | Luuk Alfaholic |

Lidnummer: 386
|
Geplaatst: Ma 16 Mrt 2009, 19:36 Onderwerp: |
|
|
jongejonge wat een taalgebruik.. (iets met kan en kunnen) 
_________________ Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16v Distinctive
|
|
| Naar boven |
|
 |
 | Tortelli Alfaholic |

|
Geplaatst: Ma 16 Mrt 2009, 20:11 Onderwerp: |
|
|
Verwacht aantal km wat je nog kunt rijden kun je volgens mij alleen zien als je rijdt?
_________________ Veloce Distinctive Edizione Limitata
|
|
| Naar boven |
|
 |
 | JDP Clublid |

|
Geplaatst: Ma 16 Mrt 2009, 20:19 Onderwerp: |
|
|
Als de het metertje van de tank onder het een na laatste streepje staat, is er geen geschat aantal km's meer. Ik geloof dat het geschatte aantal km's dan <50 is.
_________________ To keep informed, be informed!
|
|
| Naar boven |
|
 |
 | Robert147 Alfaholic |

Lidnummer: 047
|
Geplaatst: Ma 16 Mrt 2009, 20:55 Onderwerp: |
|
|
Ik vroeg me ook al af hoe dit zat. Het ene moment heb ik wel het aantal km's, het andere moment weer niet. Maar dat heeft dus te maken met de hoeveelheid brandstof.
_________________ Roberto, geboren op 14-7-77, lidnummer: 47
|
|
| Naar boven |
|
 |
 | Carel Clublid |

Lidnummer: 522
|
Geplaatst: Ma 16 Mrt 2009, 21:02 Onderwerp: |
|
|
Ja dat kan ik bevestigen! Als de hoeveelheid benzine onder het laatste streepje komt geeft hij niet meer aan wat de actieradius is. Dit om je te dwingen naar het tank station te gaan vermoed ik. Flauw he..... 
_________________ 1.6 Twinspark Distinctive
|
|
| Naar boven |
|
 |
 | tom20 Clublid |

|
Geplaatst: Di 17 Mrt 2009, 11:15 Onderwerp: ja goedzo |
|
|
hey, ja je heb gelijk, ik heb net getankt en nou doet die het wel, bedankt
|
|
| Naar boven |
|
 |
 | Alfa_law Groot Clublid |

Geregistreerd op: 19-1-2009 Berichten: 117 Woonplaats: Het mooie Heuvelland
|
Geplaatst: Di 17 Mrt 2009, 14:42 Onderwerp: Re: ja goedzo |
|
|
| tom20 schreef: | | hey, ja je heb gelijk, ik heb net getankt en nou doet die het wel, bedankt |
Nou ken je weer voorruit he 
_________________ Nu: Alfa Romeo 147 1.6 16v 120PK
Voorheen: Peugeot 206 1.4XS
You fought the law and the law won
|
|
| Naar boven |
|
 |
 | housert Alfaholic |

Lidnummer: 618
|
Geplaatst: Di 17 Mrt 2009, 15:04 Onderwerp: |
|
|
Voor iedereen die denkt … dat hij ‘t antwoord … niet kent … voor iemand die dacht … dat ze niet kon … leren … en toen vroeg ik … je kon het niet? … en als je ‘t nu eens kent … en je kent ‘t verschil … tussen kunnen en kannen … kannen … daar doe je water in … maar je kant niet … een kan vullen … je kan wel … iets kennen … als we het toch over kunnen … en kannen hebben … kunnen we … er net … zo goed … kennen … bij doen … want als je iets kent … dan kun je die kannen … best wel vullen … en gevulde kannen … met heerlijk kabbelend helder water … dat kennen we … heel goed … als je je kan herinneren … dat die kannen … je dorst kunnen lessen … naar kennen … en je kan ‘t onthouden … of was ‘t je honger … stillen … je kan iets kunnen … en dan ken je het goed … zo … je kunt … je kent … toch? en kant kan heel mooi zijn … vooral die kant … die … wellicht … kent … en als je die kant kent … dan kun je ‘t toch?
Je kan de puntjes verplaatsen … zodat je het de tweede keer … nog beter kunt … .
http://www.nlpmij.nl/25-05-2007/nlp-en-grammatica-hebben-niet/Ben-Licher-RaVisiebron
| Naar boven |
|
 |
 | LWinter Clublid |

|
Geplaatst: Di 17 Mrt 2009, 19:53 Onderwerp: |
|
|
Onder de 50 km actieradius geeft de computer weer met streepjes. Intern rekend hij wel door. Met andere woorden: Als je streepjes hebt en je rijdt rustig dan kan het zijn dat je na enkele kilimeters opeens weer getallen boven de 50 km hebt op je meter.
Bij mij gaat het brandstoflampje al branden als ik nog ruim 150 km kan rijden volgens de computer.
|
|
| Naar boven |
|
 |
 | brinkerik Alfaholic |

Geregistreerd op: 1-12-2006 Berichten: 844 Woonplaats: Nieuw Balinge (Drenthe)
Lidnummer: 192
|
Geplaatst: Wo 18 Mrt 2009, 0:06 Onderwerp: |
|
|
| LWinter schreef: | Onder de 50 km actieradius geeft de computer weer met streepjes. Intern rekend hij wel door. Met andere woorden: Als je streepjes hebt en je rijdt rustig dan kan het zijn dat je na enkele kilimeters opeens weer getallen boven de 50 km hebt op je meter.
Bij mij gaat het brandstoflampje al branden als ik nog ruim 150 km kan rijden volgens de computer. |
maar jij hebt een diesel! 
_________________ Alfa 156 Distinctive JTD 16v 2004 Oud: Alfa 147 Veloce Progression 2001 G3 Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark 16V L 1997
|
|
| Naar boven |
|
 |
 | LWinter Clublid |

|
Geplaatst: Wo 18 Mrt 2009, 19:44 Onderwerp: |
|
|
@Brinkerik
Dat zal wel een verschilletje maken.